I hate repriser

Tänkte bara skriva ett kort inlägg om att jag hatar repriser! och det är fasen det ända som går på tvn, dag in och dag ut. Blir så less!! haha, nu när man har varit sjuk så märker man säkert av det mer än vad man gör annars för ofast när jag är sjuk ligger jag och degar i soffan hela dagarna och bara glor på typ tvshop eller GAMLA REPRISER, som nu.. Nu är det typ Ellen Degeneres Show eller nåt sånt på femman och det är ett halloween avsnitt?!? haha hallå  :P kan dom inte visa färsk tv ju :P blir så störd. Okej med typ topmodel och sånt att dom visar det ungefär ett halvår efter det har släppts i USA och så det är en annan sak men speciellt typ som det här ELLEN brukar inte se det men man blir ju så arg haha :P


Kommentarer
Postat av: Sofia

Precis! Inte konstigt att alla länder hamnar efter USA... De får ju se allt före alla andra. Jag skulle också vilja se NYA avsnitt av alla serier som går.
I hate repriser too.

2008-01-29 @ 16:08:47
URL: http://zophidjaah.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0