jag tror jag har lovat för mycket..




vi satt och såg på tv hela familjen på ett matprogram där dom bakade bröd,sen så frågade jag om vi hade nån jäst så jag kunde baka imorgon men det hade vi inte, men då föreslog mamma ist att jag kunde baka scones,  (med bakpulver).. & jag fick inte ställa mig och baka några bröd nu idag så ist utmanade mamma mig att baka nybakta scones till hela familjen imorgon & det ska inte vara nån frunch, (för oallmänbilldade så är frunch en frukost/lunch som man äter vi 12) utan det skulle vara FRUKOST.. så jag lovade precis mamma & hela familjen att imorgon ska jag stiga upp klockan 7 och baka scones,shit! undra hur det kommer att gå haha=P & så morgonpigg som jag är...
haha! aja får väll blogga från mobilen imorgon & skriva hur det går =P önska mig lycka till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0