LILLPLUPPEN MIN

blir ett inlägg såhär igen då, idag/natt kommer min lillasyster hem, ibland hatar jag hon men jag kan erkänna att jag har faktiskt saknat henne lite också :$ just nu är hon någonstanns mellan estland och stockholm, planet går typ halv 11 från sthlm så hon är väll på falmark typ halv 12 & hemma ungefär 12, vi har smsat idag och tydligen så hade hon köpt någonting till mig :O jag blev typ lite förvånad hoppas det är nåt fint iaf, eller godis...
har inte ätit godis på jävligt länge alltså :P haha, estländskt godis? det kan vara någonting haha :P!
aja hoppas flygresan har gått bra iaf. & nu vill jag bara ha mina grejjor hihihihi :$ men NU måste jag plugga :P jävla skitsvenska haha (A) pusss!!!



såhär glad kan en syskonskara också vara!
....
*observera bilden is old*


Kommentarer
Postat av: sara

Usch, jag vet inte vad jag ska säga men... Jag håller tummarna för att han lever.

kramar sara

2008-01-23 @ 20:05:35
URL: http://saaaaaraa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0