löshår igen..

jag hittade en jättebra hemsida  http://www.tajmahal.se/, där kunde man tydligen beställa löshår & de endas för 400 kroner, man kunde välja metoder som clips,weavin,microringar & limm, men eftersom jag ska limma så kanske det blir den metoden för mig. vi får se vad mamma tycker, men om jag ska göra det här i stan så kostar det ju 700 spänn bara håret, så det blir ju betydligt billigare om man beställer, limmet  man beställer kostar 250 kr & man får 4 st limmburkar men jag vet dock inte vad frakten är men det brukar ligga runt 50 kroner. så allting blir väll r
unt 650.

  - Blont hår- 24Blont hår- 24Slingor - färg P12/16/SB 


jag vet inte riktigt vilken nyans jag har men man får väll köpa sen färga isf för det är ju 100% äkta hår så det funkar ju :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0