MOVIE

nu var filmen klar, bra & jätterolig tycker jag,
snart börjar skolan om och jag känner INTE peppen, det är rätt länge kvar tills ett lov och jag är grymt skoltrött! jag orkar inte med alla prov heller haha ;-) aja slut flännat om skolan nu, jag tänkte berätta en kul grej som händer om vi vinner eller förlorar den här dm finalen, om vi gör det, så får vi fara på en resa till antingen östersund eller någon stanns, sen om vi vinner där blir det SM i falun, visst är det kul?! både ettan och tvåan går vidare visst leker livet haha? men det är ju så att ettan möter tvåan från typ östersund och tvåan från västerbotten möter ettan i tex östersund så det blir ju bäst om man vinner hahah ! ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0