no voice?

hello, vi låter rubriken tala för sig själv, imorgon ska jag emilia sundberg hålla muntlig redovisning inför klassen, för det första så har jag typ ingen röst eftersom jag har ont i halsen det bara verker när jag ska svälja och hela skiten min röst blir typ lägre och lägre och smärtan bara BULLTAR FRAM;(.. och för det andra så ska jag redovisa om en bok som jag knappt har läst eller jag har läst den men eftersom mitt intresse av boken försvann vid sidan 30 så har jag inte varit så glad på att läsa den.
boken heter ''jorden runt på 80 dagar'' & är skriven av Jules verne en typ världskänd författare, jag skämms typ att stå och prata själv i mitt rum, & hur ska det då gå inför hela klassen?!?!? aja det blir king....
nu måste jag iaf fortsätta träna men jag her in en bild på mig och isse :D

image400

ibland saknar jag mitt ''långa & fina & bruna'' hår :(

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0