nudels you made my day.

hey, nu ska jag gå och koka lite nudlar har så sjukt ont i halsen att det inte finns, tur att nudlar finns då isf=), sen ska jag plugga lite redovisning och sova en stund, känner att febern har blivigt allt högre :( satan vad jag hatar att vara sjuk, men jag får väll skylla mig själv, har gått runt och sagt jättelänge ba '' jag vill ha halsfluss altl för att bli sjuk och slippa skolan'' men nu..
 NU ÅNGRAR JAG MIG:( care..
 ska iaf koka mina  nudlar nu :P höll på att glömma det ju :(, aja ha det bra puss!!

image405

bilden snodde jag av kanelbulle_http://ww.apberget.se
det är min kära vän sara som är helt besatt av nudlar att hon inte kan leva utan dom=)
typ som jag... aja hoppas det gick bra=) PUSSPUSS SARA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0