pappa.

nu kommer det ett seriöst inlägg som kommer att vara jättelångt,
 & du som inte bryr dig behöver inte läsa heller.




Jag tänkte bara berätta för dig pappa hur jag känner, jag är jätteglad att just jag får vara din dotter, jag kanske inte visar det alla gånger men när vi till exempel bara ler till varandra så  kan man verkligen se vårat far & dotter ''band''.
Du är den absolut bästa pappan man kan ha och jag har inte tänkt på hur mycket du verkligen ställer upp för mig.Alla gånger du har tagit viktiga stunder från ditt jobb för att bara göra någonting för mig & alla gånger du följt med mig på någon match och sagt efter matchen - Jag är så stolt över dig Emilia. Alla bråk vi har haft, men efter har vi alltid blivigt sams och pratat igenom det och alltid avslutat med att  säga Jag älskar dig.  Jag gör verkligen det, du är så himla bäst & jag skulle inte klara mig utan dig, och nu är jag allvarlig, du är en av dom mest viktigaste personerna i mitt liv & jag är stolt över att ha dig som pappa. och jag vill tacka dig, tack för att du är den du är och att du gör allting för  oss Johanna, Pontus och Mig, tack! du ger mig sån styrka att gå upp på morgonen att det inte finns! tack också för alla gånger du verkligen orkar med mig, när jag är hur jobbig som hellst & arg och sur och du tar det, du orkar med mig. Jag älskar dig jättemycket för det, du är världsbäst! och jag kan inte leva utan dig. 

J A G Ä L S K A R D I G.

image384

- min egne lille kämpe som du brukar säga

.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0