ren

HELLO again,
nu känner jag mig renare & fräschare än någonsin, har tagit en låååååång varm dusch & det satt inte helt fel vill jag lova dig=)
när jag stog i duschen började jag tänka på vad jag ska göra ikväll.. hm... egentligen hade jag tänkt vara med johanna men det kanske inte blir för hennes föräldrar skulle bort och allt sen skulle hon också bort & det blev massa tjaffs, så jag tänkte be min bror att ladda hem lite filmer som jag kan se, så om ni kunde ge några tipps på en/flera bra filmer som jag kan se så skulle jag bli tacksam!, vilken genre som hellst fast helst inte rysare (blir så rädd då)

så.. vet du någon bra film som jag kan tanka hem :)? blir jätteglad för alla svar=)

Kommentarer
Postat av: zabina

åh! alla börjar på onsdagen eller tisdagen.. och vi slutade fredagen innan jul också då alla slutade på onsdagen :O Aja ;)
Jag har inga bra filmtips tyvärr..

2008-01-05 @ 18:23:21
URL: http://zabinaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0