RÖK RÖK RÖK,

JUSTE!...I förra inlägget glömde jag berätta om en sjuk sak som hände hos joanna!
vi var så frysna efter att ha varit på ica-maxi, att vi frågade joannas mamma karin om hon kunde tända en brasa, så det gjorde hon och vi bara satt och väntade i joannas rum på att värmen skulle komma. Sen då märker jag att det kommer in en massa rök in i joannas rum ut ur vardagsrummet & SHIT tänkte jag,(mina kompisar fattade ingenting) jag sprang ut och kollade och då hade all rök kommit innåt!, alltså skorstenen var inte öppen så allting for innåt, sen fick vi det inte att fungera heller så vi fick vänta i 5 minuter och all rök bara forsatte innåt men tillslut efter att ha öppnat upp 4 st fönster började äntligen lukten avta, jag har nog aldrig varit så rädd, jag trodde jag skulle dö av typ rökförgifting eller nåt, men näe=P haha, vi skrattade åt det iaf, & ett gott skratt förlänger livet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0