sju små grisar

hallå igen, har nu kommit hem från alex och det var king, har svinont i halsen och  jag är skitmätt,skulle kunna leva på ''hullet'' i en vecka eller mer mycket meeeeeeeeer i promise haha :P imorgon blir det att sova hela dagen asså HELA JÄVLA DAGEN sen ska jag träna på kvällen det blir kingeling, hoppas bara halsen blir bättre annars blire ingen träning fyfan vad jag hatar att vara sjuk, det ända bra med sjukdommar är att man får vara hemma från skolan haha :P men nu ska jag dricka nåt varmt typ oboy? ja vadsom hellst!

tjing!




har inga nya bilder att bjuda på så det blir massa randoms från 07;d hahah asså mittenbilden den tog jag för att jag hade fått min nya mobil  och jag tyckte min nya gardin var ''fin'' ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0