skippade

hej igen,
har inte skrivigt sen i förrgår men jag har inte orkat sätta mig vid datorn, & jag har inte heller haft någonting att skriva om, nu är det iaf fredag & på onsdag börjar skolan om.. jag känner mig inte så pepp för att stiga upp varje morgon och ta bussen när det är 10 minus & snö ute, näe jag skulle hellre stanna hemma och ligga i soffan men nåt fett i handen & bara se massa skit på tvn eller vad som hellst inte skolan iaf.
Jag är hos pappa nu så det ska väll bli någolunda bra uppdatering men jag har varit beroende av bloggen ett tag & det tar typ upp hela ens liv & jag vill ju blogga för att det är kul inte för att jag har ett beroende,
ni förstår säkert!
nu ska jag mysa med mina katter=)

puss!

Kommentarer
Postat av: K

det här kanske låter lite skrytigt men idag vare 43 grader :]

2008-01-04 @ 15:55:27
URL: http://holmstraem.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0