step a little closer each day

hej hej=)
vars ska jag börja? har så mycket att skriva nu..

lördag: Vaknade av att joanna ringde och frågade om jag ville följa på stan, så jag gjorde mig klar sen for vi. Jag inte på stan för att shoppa utan bara för att titta lite, vi gick och kollade på det mesta i hela stan när vi vart hungriga och gick på waynes, drack typ iste & åt nån macka gott men svindyrt haha :P, efter det tog vi bussen hem till mig.
vi åt middag sen gick vi på solbacken och köpte godis, for hem till mig och såg film och pratade sen somnade vi,
joanna sovde hos mig för att hennes föräldrar skulle bort till invigningen av skellefteå KRAFT arena och se showen dom hade där. så vi var i stort sätt med varandra hela lördagen,
sen tog vi en sovmogon till idag.

Söndag: Vi åt frukost sen for joanna hem, jag gick och la mig igen och sovde typ till 2 eller nåt sen satte jag mig framför tvn och degade, känner att jag håller på att bli sjuk har huvudvärk och sånt skit hela tiden :S jobbigt men nu efter att ha ätit känns det redan bättre, jag sitter fortfarande i morgonrock och klockan är fåse, halv 6 aja ibland månste man ju.. men ikväll blir det iaf träning så det måste jag ju orka med iaf, men vi får höras sen :) puss!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0