5 dagar kvar

5 dagar kvar tills jag är 15 underbara år, bara massa fördelar ju ;) haha... iaf en MOPPE:) hehe. Idag är det torsdag och vad ska jag hitta på.. jo jag ska på vb och bada med sanna isabell elina oalla så det ska bli kul, sen efter det ska jag hem och äta räkmackor och jordgubbstårta med mormor och familjen eftersom dom ska fira mig idag. För imorgon drar jag och pappsens familj till stugan och stannar en hel vecka sen sticker vi till gothia GAH vad jag längtar :D :D :D sen har jag träning ikväll också, i den tropiska hettan typ 24 grader i skuggan är det visst nu men det är underbart. Ni får ha en kanon dag alla för det ska jag ha=) tjing :)


Jag saknar dig<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0