Fredag stress

Goder dagens Fredag idag och imorgon åker vi, känns som att jag har miljoner år att ta igen. gah och stressad är jag också. Panik har inte packat har inte fyllt mp3n med låtar vad har jag gjort egentligen? Jo jag har legat i en stuga och sett tv till 4 på nätterna en vecka i sträck, fast jag saknar alla.. jag saknar Johanna Alexandra Sara Sanna Isabell Emma Sofia ÅH ge er fan vad jag hatar stuga ibland. Aja kommer skriva lite mer sen för nu är jag ju 15 år och då är jag ju ett år bättre och ett år bättre på att skriva också antar jag? YES, men nu ska jag ta igen lite tid på apberget PUSS:)

Kommentarer
Postat av: Emma

heeeej.tävla på min blogg!

2008-07-11 @ 15:39:43
URL: http://petersson84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0