Göteborg andra dagen

Andra dagen var nog den dagen jag tog mest bilder, några får ni här nere, dagen  började med att vi hade fått i uppgift att gå ut och gå på morgonen och komma igång med benen  eftersom vi inte fått mycket sömn, så det gjorde jag och cissi och visst han vi med att se en kändis från andra avenyn också det var rätt coolt, sen hade vi  match mot vaksala, vi spelade oavjgjort men det lär ni nog förstå när ni får se bilderna på killarna som spelade matchen innan oss, korvis 4life eller hur rebecca ;) haha, efter den matchen drog några och såg brassarnas match men vi for hem och duschade istället efter det hade vi någon timma på oss att äta och fixa oss till invigningen som var vid 8 tror jag bestämt.  alla i laget hade vårat andra matchställ på oss och vi var ganska söta med jeans och likadana tröjor:) Invigningen var det häftigaste jag varit med om, det började med att det var lite artister och sånt sen kom alla lag ingående småbarn upp till 18åringar med deras flaggor, sen dansade massa tjejer och det var skitbra stämning, sen så var det så att förra året hade en man friat till sin sambo på invigningen för dom hade träffats på gothia cup för 15 år sedan så dom visade massor av bilder från deras tid när dom pussades utanför liseberg osv, så dom gifte sig inför 52000 åskådare iår på invigningen och det föll nästan en tår ner för kinden kan jag berätta, sen var det dags för kareoke först YMCA sen sommartider hej hej och alla bara stod på stolarna och sjöng, kan försöka ladda upp nån av dom på  youtube sen om jag orkar, sen i slutet fick alla gula och blåa ballonger och sen kastades dom upp och alla stod och sjöng we are the champions satan vilken känsla vill tillbaka, sen på vägen hem var det knökfullt i spårvagnarna och jag höll på att åka till frölunda men han av i sista sekund, sen hela vägen hem från stan ungefär gick vi och skrek i vårat lag ramsor som ''vi älskar norrland'' ''alla vi som har en skoter klappar nu'' osv osv, tyvärr har jag ingen film men det var lag känsla alltså. sen träffade vi brasilianarna påvägen hem och då kom dom fram och var jättelyckliga och pussade oss på kinderna och viskadefina saker på portugisiska osv alla i laget var nog rätt lyckliga då skulle jag tro till och med tränarna. här får ni bilder=)


cissis min när hon såg en kändis


slottet vi bodde på

killarna aka korvis som vi träffade innan matchen ;)

till slut låg dom på oss ;)

sen satte dom igång och värma upp och det var en som satte igång det hela med att ta av sig tröjan

sen ville den andra killen till höger inte vara sämre.. och kolla bara posen på han till vänster

sen började dom stretcha en kille var lite outsider så han stod med röven mot oss..

fast sen vände sig alla om och värmde upp mot oss grupptryck eller raggarreplik vad tror vi? hm...

Kommentarer
Postat av: rebbis

kovis 4ever<3

2008-07-21 @ 20:24:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0