Hej bloggen

Citatet jag sa till min pappa när jag kommit hem från gothia var ''jag kommer aldrig bli glad igen'' och så kändes det verkligen i ungefär en vecka sen i fredags när jag fick en moppe av pappa&mamma då har jag aldrig varit gladare, tack<3. Men nu känns allting lika pissit igen, jag orkar inte. Vi bor på samma jordklot men ändå kan vi inte träffa varandra? Sen när blev allting så jävla komplicerat. Dom som tittar in på min blogg för första gången måste ju tro att jag mår hur dåligt som helst och bara är allmänt deppad men så är det inte, jag har bara mina stunder som nu och jag vet att det går över men hur jobbigt är det inte att tänka så? '' det löser sig, imorgon kommer jag vara glad igen'' varför slösa tid på att deppa? livet är för kort, la la la la la.. allt det där, jag köper det inte. Jag vill bara här ifrån. Ta mig här ifrån snälla.


Eu te amo W.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0