hemma, dag ett i göteborg

Hej! nu är jag hemma från älskade staden göteborg. Jag kommer adlrig glömma tiden vi var där och det är nog ska jag säga det bästa jag varit med om i hela mitt liv. bussresan dit var fan rolig för en kille i lule laget som åkte med oss dit satt och snackade hela resan han var inte tyst en minut, Arish hette han. Fyfan vilka skratt han delade med sig av. Man kanske inte var piggast när vi kom till göteborg men vi pallrade oss på liseberg istället och jag älskar karuseller!uppsvinget toppade lätt listan, fråga mina kompisar jag började skrika när vi hade satt oss i karusellen och jag skrek när den stannade. Sen efter det drog vi tillbaka till skolan som förövrigt såg ut som ett slott! Annedahl skolan hette den, vi hade nära till allt typ 7 minuter med spårvagn till heden planerna 10 minuter till stan. Och precis brevid skolan hade vi hemköp 7eleven 2 pizzerior en fruktmarknad en stor godisaffär ja det var som mitt inne i gröten såatt säga. Så det var kung allting kändes sjukt bra första dagen och vi levde livet, sen vid halv 8 nån gång på kvällen kom brasilianarna till skolan och vi som hade förväntat oss några bra fotbollspelare fick proffs på våran skola cruzeiro heter laget, i det laget går ingen i skolan eftersom dom satsar på fotbollen, alla tjänar pengar och är sjukligt duktiga på fotboll. Det började jag först inse när jag fick ett litet häfte av dom med alla spelarnas namn bilder och tränare, dom hade med sig 8 tränare till sverige, en speciell målvaktstränare, en ''dresser'' en fystränare en vanlig tränare en internationell tränare osv, ja.. det var nog det sjukaste innom fotboll jag varit med om, sen efter några timmar fick vi veta att eduardo ''dudu'' en kille i laget är tingad för 100 miljoner kronor (?) läs här hur galet är det inte, han är ett år äldre än mig och 100 miljoner? vad kan jag vara värd en hundring? KNAPPT! iaf, så vi bekantade oss lite med dom och dom blev typ våra egna homies sen gick vi och la oss och det var vell dag ett, här kommer det bilder =)


snaaaaaart framme snaaaaaaaaaaaaaaaart....

gissa vem?

gullungen själv sover

isabell johanna elber gabriel gilmerson maceió joanna jag och frida=)

lisa,rebecca och nån rädd random påväg ner från uppskutet


laget påväg upp till lisebergs berget ;)

kanonen döööööökul :D

Kommentarer
Postat av: melanie

ååå mitt

älskade göteborg, staden har allt :D<3 hihi

2008-07-23 @ 18:12:26
URL: http://melanieduvet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0