Hos hägerströms

där är jag nu, vi har nyss ätit tårta och paj jag ville ha paj men dom andra ville ha tårta så eftersom min vilja är starkast  (.....) så tog vi båda kanske inte så smart val trotts allt, jag är full... verkligen halsfull.. av mat såklart då :P Ehm, idag blev det ingen moppehjälm för 3000 spänn lägger jag inte ut på en hjälm så det blir att köpa en på fredag när pappa kommer hem på esons. Men nu ska vi äta chips, är inte så full ändå ;) sofia hälsar!!!!!!!!!!!!! hejdå


once in a life time, the time of my lfe:)

Kommentarer
Postat av: melanie

asso, ja har ´släkt däruppe fast i solleftio(stavning?) ligger kanske i närheten av skelleftiå:)? aaa de va jag två dagar i rad, dd:D?

2008-07-24 @ 17:43:09
URL: http://melanieduvet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0