läget

Vill ni veta en sak? Jag mår inte bra, inte alls bra.Jag har för mycket tankar i mitt huve som snurrar runt hela tiden och jag blir arg ledsen besviken och glad på samma gång, alla händelserna i gothia det sorgsna farvälet, laget,invigningen matcherna cruziero. Och att komma hem till den här hålan var inte det bästa som kunde ha hänt, jag hatar lilla skellefteå jag hatar hatar hatar. Jag kan sätta mitt liv på att en vacker dag ska jag flytta här ifrån. Och det ska inte bli norrut utan nån stanns till en stor stad där inte alla pratar så jävla mycket skit. Jag orkar fan inte ta det mer.Sen är jag trött också så jag är extra känslig. Fyfan alltså, sen saknar jag min mamma. Jag vill bara bli omhållen i hennes famn och få gråta ut, men näe då ska jag vara här hos pappa när han är uppe i norraste norra delarna av norrland, fyfan. Kan alla bara komma hem. Sen saknar jag min bästis min bästa vän i hela världen johanna som jag nästan aldrig träffar nuför tiden. Jag mår inte bra, inte alls bra.


Kommentarer
Postat av: E

<3

2008-07-21 @ 23:38:09
URL: http://ewelinakarlssonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0