mamma kalla mig för disco tjej

Tja, idag hade vi konfa från 9 till halv 2, sen hade jag och joanna tänkt fara till boviken och bada men då när vi va på maxi började det regna så vi tog fikat och for hem till henne och såg tv istället, sen for vi på utterströms och eson för att hämta våra nya moppehjälmar men då hade min inte kommit och imorn får jag min moppe? hur gåre till... får vell ha nån rishjälm eller nånting. haha. Imorgonkväll har vi match och vi hade planerat VÄRSTA tjejkvällen men då ska vi ha match, så antingen dissar vi laget eller så har vi den efter, men det är i jörn och den börjar halv 7 bra tid? NOT... fyfan vad oppepp... fotboll förstör mitt liv, så avslutar jag det här inlägget. hehe, nu ska jag dushca hejdå :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0