musik får mig på bra humör

Jag kommer aldrig bli less Hollywood's Not America med Ferras, fyfan vad underbar låt! rember holliwood's not America soooo long lalalalalaalalalalalalalaaaaa!!! förövrigt så är det fredag och jag fyller år om 4 dagar TAGGA :D :D om några timmar far vi till stugan och det kommer nog suga eller kinga beror helt på vädret men vi hoppas på sol iaf. Det gör vi alltid? sen stannar jag där till på fredag då kommer jag hem och då är det fullt fokus på att packa till gothia känner att det kommer ta ett bra tag men jag längtar redan så mycket att det pirrar i magen=) men det är så det ska vara antar jag. I veckan kommer ju Johanna bannana hem också så då ska hon typ komma till stugan och bo med the sundbergs family ett tag skulle jag tro.  Det blir nog king:) men nu ska jag blåsa håret och kanske sätta mig ute i solen ett tag? eller är det sol? jo det var det. Ha det så bra nu PUSSPUSS!

P.S glöm inte att gratta mig i förskott nu! Grattis till mig själv! TJING D.S



Jag antar att det syns att jag är snart 15? här var jag ju såååååå mycke mindre liksom....

Kommentarer
Postat av: sannah

grattis i förskott emmlan_stor, du har gratissms hoppas jag? :)

2008-07-04 @ 17:49:37
Postat av: Eet

GRAATTTTIIIIIIIIIIIIIIISSSSSSSSS!

2008-07-08 @ 12:40:20
URL: http://ewelinakarlssonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0