Nu passar jag på..

..Att berätta lite om tredje dagen i gothia, ja då var det då tisdag och vi hade våran andra match som var mot usa, vi förlorade men jag spelade inte (HA-HA, läs med en nypa salt) så ni fattar varför, näe men dom var sjukt bra. Ehm sen efter det for vi på stan, och herre gud, stan? alltså hur stort var det inte? jag var som mest runt där vid nordstan ni som bor i götet fattar säkert, en sväng till zara ja.. inte så aktiv i mitt shoppande direkt, men lite grejer kom jag hem med iaf, typ ett par chinos-lookies? en tubtopp, en kjol, lite smågrejer och en huvtröja. ''jag känner mig ganska nöjd över mina köp'' som alla modebloggare skulle skriva  men jag kan inte säga att jag är så nöjd för det var så lite.. </3, efter det for vi hem till skolan och sen på kvällen drog jag och några till till liseberg och på vägen dit träffade vi nåt ekkel som var från nåt land, han pratade iaf portugisiska och började smått ragga på oss. VI tackade ja, och drog hem till hans lägenhet och mös hela natten:)
skojar bara, utan vi for till liseberg fast det var sån jävulsk kö så vi åkte bara balder höjdskräcken och colorado och ändå var vi där i typ 3-4 timmar? sen på väg hem därifrån träffade vi en mycket trevlig ashmed som presenterade sig och klämde på allas rumpor. Ja det var dag tre. här kommer lite bilder:

  
   
  

1.flitiga bänknötare, 2.matchen mot usa, 3,en glad frida taggad för match! 4.iskulle vi få till perfekta bilder på perrongen.. 5.det gick ju som det gick... 6,7,8 .fast det hela slutade i att vi tog massa råttbilder... 9.varför är alla i vårat lag så fruktansvärt glada??

Kommentarer
Postat av: sannahäger

jag tycker typ att jag var HALVERST glad på alla bilder? :O

2008-07-24 @ 16:34:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0