Onsdag i göteborg

Ja fjärde dagen i gothia göteborg då, vad gjorde vi då... hmm, jo juste vi hade match på dagen mot mjölby och det var så att om vi vann den och Usa vann deras match skulle vi gå vidare till A-slutspel och då just innan matchen började det spöregna det var typ översvämmnings nivå seriöst, enda gången jag sett så mycket regn var typ när det var just översvämmning här i skellefteå, men det vart många glidtacklingar den matchen och vi vann ju såklart.. (haha) men usa förlorade mot alla odds så vi gick inte vidare, efter det var vi lite ledsna så vi for hem till skolan sen på stan en sväng en himmlarns kort också kommer inte ens ihåg om jag hittade nånting, eller for jag ens på stan? :S bra minne har vi INTE här..fast resten av kvällen umgicks vi bara med grabbarna på skolan=)


en blöt katt i ett intersport tält

mitt ragg i tältet

från en blöt katt, till en annan

saknar er grabbar:)

lollo vad hände? :|


2 ugly 2 show


Kommentarer
Postat av: melanie

Sv: jag var där fredag och lördag dd:D?

2008-07-24 @ 20:27:30
URL: http://melanieduvet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0