Tisdag

Jag har världens ångest, inte för någonting som jag har gjort, eller så.. utan för att jag är i det här skithålet till stad. Hata hata hata skellefteå, vilken håla, vilken jävla håla. Finns ingenting bra med den här staden alla bara pratar massa jävla skit och byter kretser hela tiden, okej kanske är så i andra städer också men det finns ingen stad sämre än skellefteå, vill bara bort. Funderar nästan på att rymma från konfa gruppen på gotland och stanna där, vad som helst.. ingen skulle ändå sakna mig. Oj nu blev det lite emo näe men jag orkar fan inte mer, hur många gånger har jag inte sagt den frasen? mer än 100 iaf, men jag gör det inte. Hata skellefteå hata norrland. Hata Hata Hata, imorgon ska jag inte ens gå upp ur sängen hade jag tänkt jag orkar inte göra nånting, inte i den här hålan. Jävla håla.

Kommentarer
Postat av: sannah

hålan (L)

2008-07-22 @ 20:30:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0