nu känner du mig

ALLMÄNT...
Namn: Emilia
Piercingar: öronen,navel
Tatueringar: nepp
Längd: 164 kansccche?
Skostorlek: 38
Hårfärg: blont annars svensk råtta
Är du kär i någon: Ja
Önskar du att du bodde någon annanstans: Ja hela dan varje dag
Tänker du på självmord: nepp
Tycker andra att du är attraktiv: ingen aning?
Vilket shampoo använder du: det som står i duschen
Vilken parfym använder du: amor amor dkny röda äpplet
Vad är du rädd för: att bli lämnad själv, bli sviken döden massa saker
Gillar du att tvätta: brukar inte göra det så ofta så nej
Gillar du Berg-och dalbana: jajamen

SENASTE...

Film du hyrde: ciao bella
Film du köpte: köper man filmer nuför tiden?
Låten du lyssnade på: typ den här, just dance låten
Låten du hade på hjärnan: tell me baby med sony eriksson
Låten du laddade ner: nån låt tror jag
Personen du ringde: elina
TV program du tittade på: jag och sanna såg det här crowned tror jag det heter
Personen du tänkte på: wenderson

FAVORIT...
Mat: grillat,hemlagad,mcdonaldsd jag lever för att äta
Låt: många
Sak att göra: resa,sola,bada,umgås
Sport: fotboll
Dryck: cola
Kläder: jeans
Film: white chicks är fan bäst
Bil: alla utan tak

ANTAL...
Gånger du varit kär: 2 gånger på riktigt
Gånger ditt hjärta brustit: för många gånger
Hjärtan brustit på grund av dej: ingen hoppas man på men så är det nog inte..
Gånger ditt namn varit med i tidningen: alla år man fyllt år utom nu då sen nån gång då och då
Ärr du har på kroppen: ett vid ögat,låret några miljoner på knäna tappade räkningen

SENASTE...
Bok du läste: jag läser inte böcker
Personen du fick mail av: en turk som ville bli vän med mig på en översättnings hemsida
Personen du fick brev av: brev jag får aldrig brev :(
Personen du fick sms av: svimmarn aka johanna
Gången hela din familj åt middag tillsammans: hela? det var nog 7 år sen tror jag

ÖVRIGT...

Vad har du gjort idag: badat kört båt druckigt milkshake jaa vad mer?
Var det kul: haha ja när sanna skrek som en liten tjej från bron
Hur tidigt stiger du upp: beror på men vid 11,12 tiden brukar det vara
Gillar du att slåss: klart som fan jag gillar koman bara!
Vad ska du göra ikväll: vara med elina:)
Är du seriös: för det mesta nej
Vad är du allergisk mot: vet inte
Var har du ont: hjärtat
Använder du hårspray: då och då
Kan du stå på händer: ha tänk för att jag kan det, förvånade ni blev nu :D
Favorit serie: dh greys

ÖVRIGT MER...
Salt eller socker: socker
Gillar du ketchup: gör jag :)
Är du glad nu: inte för stunden
Var du glad igår: jo sanna du gör mig glad:)
Känner du någon som jobbar på sjukhus: emmas mamma jobbar på vårdcentralen gills de?
Vad dansar du till: frågan borde lyda, vad dansar du INTE till
Stockholm är: huvudstaden????
Göteborg är: världens finaste ställe
Kan du sjunga: kan kan jag väll men bra låter det inte..
Mer värt än guld: familjen,vännerna mobilen<3
Spaghetti eller makaroner: makaroner
Ett land jag helst vill besöka: brasilien för tillfället annars typ usa,thailand,australien osv
Ska bli skoj: gotland hoppas jag
Ska inte bli skoj: att börja om skolan...
Sparar till: en systemkamera efter konfan :$
Väntar på: att han ska logga in på msn
Pålägg som gäller: keso ftw

Kommentarer
Postat av: sannahägerström

puss babe, du gör mig glad också :*

2008-07-28 @ 00:06:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0