And so they lived happily ever after

Hej amigos! Vill ni veta vilken tur vi har? det regnar inte!! eller inte nu iaf, så det blir nog lite lyckat iaf, fast varmt.. nja varmt är det inte men inget regn iaf! Ehhm.. Idag när vi har sovmorgon så vaknade jag såklart vid 10 gick och duschade och här sitter jag, skitskönt att vara halvklar! nu måste jag bara packa och äta sen kan jag sitta och slappa vid datorn men det får nog vänta ett tag till.. HEHE JOBBAR SOM BÄST UNDER STRESS!
föresten så har min ewe kommit hem också far aldrig mer bort  tjing mannen!


Kommentarer
Postat av: Cassandra

skönt att det inte regnar, för det gör det där jag bor xd

2008-06-11 @ 20:03:58
URL: http://cassandraholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0