Det blir ganska ofta så..

..att jag skriver ett inlägg när jag kommer hem som heter typ (måndag 3/6 som idag eller nåt) sen så skriver jag på kvällen och då kan jag aldrig komma på en rubrik liksom. Men skit i det. Iallafall så kom jag nyss hem från match och det gick faktiskt bra=) spelade typ halva andra men det dög för jag var så nervös så att det inte fanns så det dög gott och väl. Vi vann eller vi dom vann eller hur man nu säger med 4-0 mot caif det var superkul att spela med ett nytt lag och alltihopa. En grej som inte var så kul att sanna blev köttad eller ja :( hon blev skadad i huvudet så hon for på akuten fast vi hade en duktig innhoppare så vi vann iaf. Sen hämtade pappa mig och jag fick tillbaka min älskade mobil! fast nu är allting borta och jag är ledsen :( :( inga sms eller inga vänner på mobilen, så du kan ju lägga ditt nr här nere om du känner för det? HEHE sen måste jag ladda med musik också. Ha en bra kväll mina läsare & hoppas ni inte tycker att det är allt för tråkigt att jag inte har inne några bilder för ja, jag är hos mamma och har helt enkelt typ 0 bilder. HEHE PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0