Ela Ela!! Måndag..

Ingen aning om rubriken men låten spelades nyss på radion. Idag är det då måndag och typ sista skoldagen, imorgon går vi ju också ioförsig men då ska vi nog mest sudda böcker och rensa skåpen I belive. Ja, idag är det inte varmt ute och det har regnat också eller vänta det kanske regnar nu också. Skit sak samma det är iaf inte varmt. Men det gör inget, värmen kan komma när VI = JAG har fått sommarlov, dom som har slutat kan ju lika gärna frysa ihjäl sig haha skämta ;-) ja idag efter skolan ska jag gå på stan en sväng och köpa lite grejer till skolavslutningen typ halsband örhängen hårklämmor underkläder ja you name it! för det är ju som sagt på fredag och onsdag-torsdag är jag ju inte hemma så att det får blir idag. Men nu ska jag fika nånting katta patta kommer 20 i och hämtar mig med hennes moppe. Bara drygt 30 dagar kvar nu..... börjar bli jävligt less på att vänta. tjing


photoshop typ världens roligaste grej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0