en BRA torsdag!

Ohhhhhhhh vilken härlig dag! började 9o med friidrott och det gick väl sådär, vann 2 av 3 grenar vilket är bra ändå hehe=P 200m är INTE min starka sida men 2a funkar ;) tellus vann hela hopen så det var bra:) efter det fick vi kex av våran lärare sen slutade vi, fattar ni så nice? vi slutade 20 i 11 och egentligen slutar vi 4a så då drog jag mathilda linn johanna marcus rebecca joanna osv osv ner till mannhemskajen där det var rätt mycke folk, när vi var där  badade vi solade och bara lyssnade på goda sommarlåtar typ i'm yours... så ska jag leva i sommar... Liggandes på en brygga med massa trevligt folk och höra på goda sommarhitts. La-La-LIFE!!!!!!!!!! Dom andra drog rätt snabbt men jag och linn låg där tills drygt tre, sen tog jag bussen hem och gissa vad... nu är jag här fastslickad vid datorn men det gör inte så mycket för jag har varit ute hela dagen idag. Och det är så skönt ute 30 grader i skuggan fifan tropisk värme. Underbart underbart underbart! Sen så hörde man ganska många skrika från stan '' för vi har tagit studenten lalallalalala fyfan vad vi är bra'' man blir som glad av att se andra glada=) Ikväll blir det studentmiddag för halvbror andreas sen vänner om huvudet tilllåter har typ vättskebrist, ska dricka mer IPROMISE.



ekkorris på baksidan=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0