Gårkvällen

Var bra! började 6 hos joanna med massor av mat (JA vi älskar mat), efterätt drinkar osv, sen drog vi där ifrån hem till katarina där vi såg en halv film... den laggade lite smått eller smått typ halva filmen hackade och hoppade kapitel men det gjorde inte så mycket ändå trevligt folk behöver ingen film, efter det drog jag och joanna hem till mig och satt vid datorn vi är ju så otroligt sociala av oss.... Sen for joanna hem och jag vart lämnad ensam... stackars lilla jag ;-) vid 20 i 12 vart jag jävligt sugen på chips och vi hade ingenting hemma inte ens lite popcorn(??) så jag cyklade upp på OK och blev instängd där (dom stängde) men jag fick iaf min chipspåse FAN VA DYRT! 22 spänn för 200 g? aldrig mer. Sen på vägen hem cyklade jag skitfort ner i ett dike och bröt typ handleden okej inte bröt men det gjorde så jävla ont att jag inte visste om jag skulle skratta eller gråta när jag låg där med en chipspåse i handen i ett dike 12 på natten. Jag gick iaf pinsamt upp och cyklade hem... Idag hade ju jag tänkt pressa men ingen sol är det hata sverige sommar (för tillfället iaf). men nu ska jag draaa hehe tjing!

OCH JUSTE I DAG ÄR DET DEN 8onde 1 månad kvar <3<3<3<33
 emilia♥moppeiii


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0