I am you are he shits

Jag hade typ glömt bort att jag hade en blogg, men det är inte så konstigt för mitt närminne är inte bra kan jag säga er haha, Igår va jag på festivalen med några fina tjejer det var skitkul fast plus att vi har ordnat gratis karuseller hela helgen eftersom elina pussade en polack så nu är vi redo att karusella hela helgen fifan va nice. Ikväll är det ju artister och så men vi orkar inte gå in känns bara ovärt och allt så vi ska hänga på karusellområdet hela kvällen blir nog sköj! fast innan vi drar dit vid 7 ska vi spela match som sagt världens sämsta tid kvart i 4 börjar den och då är vi typ klara 6? så då blir det hem och äta/duscha sen tillbaka till stan igen, hur fan ska vi hinna allt sanna???? det blir nog bra tillslut tror jag det får bli bra. tjing=)




Kommentarer
Postat av: JESSICA

ooooh tårta :D

2008-06-27 @ 15:40:54
URL: http://jessssiiicaa.blogg.se/
Postat av: Emelie

Haha jag är jätte sugen på Tårta och jag ser det i allas bloggar :D

2008-07-07 @ 23:45:02
URL: http://emeliesvendsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0