Jag är inte

GLAD! fyfan nu ska ni få veta världens grej som bara jag kan råka ut för..... nu är det såatt jag har ju varit i stugan sen i söndags och vi for hem på grund av att vädret suger kuk men det må ju va tänkte jag för jag har ju ändå en dator hemma med massor av bra filmer som är nynerladdade typ ps i love you massa SATC avsnitt och ja alla bra grejer. Men då när jag kommer hem då funkar inte internet fast okej det gjorde det inte för någon annan här i huset heller så dom startade om datorerna och sen började det funka igen och då gjorde jag samma sak men tror ni det funkar? NEJ så jag får värsta paniken ringer till pappa och han säger att vi ska kolla routern (?) stavning? om det var nåt fel och jo då lyser ALLA lampor gröna utom min som är röd? jag är fan nära på att börja grina men då kom jag på en ide att jag kan ju kanske flytta min dator in till joppis rum för att se om det funkar där men det gjorde det såklart inte. Och nu har vi fått veta att det är åskjävlen som har dödat inte bara mitt internet utan också min dator FUCK YOU ÅSKJÄVEL!!!!!!!!!!!!!! ÅÅÅÅÅÅÅÅH!

så nu sitter jag på joppans dator och hon har ju bara massa jävla spel, det suger jag ska typ rensa bort allt i smyg hehe.... ne men fan typ utan dator hela sommaren bajskorv hejdå.

Kommentarer
Postat av: beautyangel

Var med och tävla om en läcker header på min blogg.



Take care (:

2008-06-25 @ 14:06:25
URL: http://beautyangel.blogg.se/
Postat av: Olivia

stackare :P

2008-06-26 @ 23:36:37
URL: http://ulivia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0