lilllördag

Hola Amigos! Allt väl? Med mig är det kingelinge. Jag har fått väääääärsta brännan i fejjan och det är inte snyggt, inte skönt för den delen heller men om det övergår till brunhet sen är allting OK för mig. Idag började vi med att planera boviken otroligt snabbt sen hade vi lite lektioner som vanligt sen drog jag och Katarina ner till coop och köpte vindruvor som vi  åt ute i solen bara nice.Sen skulle jag plus 6 till ur min klass vara ''lekledare'' för 2orna på norrhammar, dom hade nåt skogsäventyr dom skulle ut på. Det funkade förutom att en tjej var så jävla stark att hon typ bröt mina revben när vi skulle fara tillbaka till skolan, hennes kramar tackar jag gärna nej till. Sen efter det hade vi franska sen slutt! Då drog jag och katarina till bersan och käkade glass sen till utterströms för att hämta moppeböker sen till yamahacenter och runt över på alla mopedaffärer i hela stan. Till sist hamnade vi på stan och åt hamburgare... Nyttigt? hamburgare,Glass innom loppet av en timma? NJA men jag köpte iaf en fin tröja som jag ska inviga imorgon=)
 
FÖRESTEN
imorgon är det Norrhammar OS och jag ska springa 200m hoppa tresteg och springa stafetten. INGEN PEPP jag ska möta dom snabbaste på skolan och det kommer resultera i att jag ligger där längst bak och grinar för att jag är så dålig. Så nu vet ni hur min torsdag ser ut, hoppas eran är bättre! tjing tjong tjang

Kommentarer
Postat av: VERLDENS COOLASTE EWWWWEEEEEE

LOVE UUUUUUUUUUUUU

2008-06-04 @ 18:39:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0