Måndag

Tjena! Idag är det måndag och bara 3 vanliga skoldagar kvar onsdag till veckan och måndag tisdag nästa vecka. Imorgon är det nån friluftsdag och på torsdag friidrott sen onsdag-torsdag ska vi sova i boviken och fredag i veckan är det ju ingen skola, sen fredag den 13e är det ju skolavslutning Wiehehe! Och på kvällen är jag bjuden på grillat hos katta känns som jag har planerat varenda dag av mit liv nu framöver. Men det är bra när man har saker att göra, sånt gillar vi! Ikväll har vi träning på konstgräset halv 9 ganska sent :S hahaa men jag sov när jag kom hem så engergin borde ha kommit då för jag är huuuuuuuur trött som helst eller ganska iaf. Imorrn börjar jag 10 och har 2 lektioner sen ska vi spela kubb (tror jag) med tellus så det blir en nice dag. Ha det så bra mina friends och lyssna på den här låten.



Det gick inte att ta den vanliga videon så det blev nån random HEHE.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0