Måndag

Jag är trött trött och trött, efter en lång helg kanske det inte var det bästa att tälta? men vi gjorde det iaf och det gick bra. Halva natten iaf, den halvan som vi var vakna om jag säger så, haha... Ja det var iaf jätte jätte kokhett varmt satan alltså det gick inte att andas, typ 40 grader minst.... så ca kl 7 vaknade jag och hade panik för det gick inte att andas så jävla varmt vare, men jag somnade om fast det blev inte många timmar för vid 10 kom Elinas grannar som kom och var bara allmänt jävla störda haha förlåt men morgonen är inte rätta tiden att bråka med mig så vi vaknade och gick upp och åt frukost sen gick vi tillbaka och sov en stund vaknade och chillade på studsmattan. Sen har vi ätit på frasses och inte gjort så mycket mer, det var väll det jag tänkte skriva. Ikväll har vi träning men vi orkar verkligen inte så det får pissa. Men nu ska jag städa mitt rum går inte ens att gå in där så jäkulskt stökigt är det känner ingen pepp orkaaaaaaaaaaaaaa....... fast  jag hittade en hundring under mattan  idag så jag kanske fyndar nåt mer? fast hur fan lyckas man med det egentligen?? aja städa var det tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0