oboy!

Hej mina readers, jag är nu hemma från norra ytterviken. Det var väll som vanligt att vara där, midsommarkranser massor med mat snapsvisor,jordgubbar med grädde och hela faderuttan.Kanske inte det roligaste men det funkar helt klart. Ja jag är då hemma nu men dock inte länge.. Har match ikväll sen drar det iväg till bastuliden med pappa and the gang, Johanna ska förmodligen hälsa på mig i veckan så det kommer bli kul, hoppas bara vädret håller sig nu :D

Ehm, till veckan händer det inte så mycket utan det kanske blir nog festivalen fredag och lördag sen är det rätt oplanerat.. bara slappa som. men ni får ha det bra för et ska jag ha, ikväll blir det pizza till middag också så det funkar helt klart men nu ska jag dra hejdå!:)

Kommentarer
Postat av: E

kom hem nu emilio<3<3

2008-06-23 @ 19:22:09
URL: http://ewelinakarlssonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0