Rent ett helvete!

ÅH! jag är så jävla arg besviken och ledsen nu men mest arg!!!! Då har då det underbara sommarlovet börjat den tiden då man ska vara ute och tälta med sina vänner eller ja vänner? bada äta glass ja bara chilla liksom, eller vara helt vilda vilket som så är det sommarlov och då finns det massor med roliga grejer att göra men då DÅ när det underbara sommarlovet har börjat ska jag såklart vara sjuk, och jag menar verkligen sjuk jag har typ sovigt 4 timmar inatt pga ont i halsen huvudet kroppen magen öronen ja vars mer kan man ha ont egentligen??? så idag ska jag och mamma till vårdcentralen och kolla om jag har dragit på mig influensan halsfluss öroninflammation ja allt man kan ha riktigt för snart är det ju midsommar och alla kuniga grejer och då vill jag inte vara sjuk för bajsare :( :( :( :( hör av mig senare med resultat...... FAN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0