Skapa inlägg

Hejsan på er! JAg har nyss vaknat eller det var kanske 10 minuter sen men aja, ganksa nyss iaf. Jag har ju sovigt bort hela dagen idag och det känns så skönt! att inte behöva göra massor med grejer på helgerna för förut blev det så att man (läs jag) fick dåligt samvete om man inte gjorde nånting på helgen för det var ju typ den ända lediga heldagen typ. Så det är ett stort plus med sommarlovet att man inte behöver bry sig liksom! Till frukost idag tänkte jag vara nyttig men kladdkaka fanns i kylen så den fick åka ner. Fortsätter jag såhär kommer jag vara överviktig i augusti. Men gothia är ju om en månad så får väll springa bort lite fläsk där! JUSTE om EN MÅNAD är vi i göteborg och lever livet. shiitttt så jag längtar... Idag ska jag inte göra så mycket men ikväll ska jag följa ut med Johannas båt, typ vid 5 snåret tror jag. Ska bli kul! ska lägga in lite bilder från igår nu bara så ni får se den goda maten. tjing



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0