Söndag 1 Juni

Hej! Redan har det gått en vecka shit vad tiden går fort nu är det bara 12 dagar kvar till sommarlov, dvs 5 skoldagar kvar! Fifan så nice. Nog för att gymnasiet slutar på tisdag men men.. Dit kommer vi snart! Ja vad har hänt idag då, inte alls mycket kom hem seeent igår så jag var inte pigg imorse klockan 7 när mamma väckte mig. Har legat och dragit i sängen typ sen 1 nu, & nu är jag höngrig, ska kanske fixa mackor eller nåt.

Föresten så är det ju Juni nu också. Känns som tiden har gått grymt snabbt. Och sommarvädret. Underbart! SOMMAR.  Jag njuter varje gång jag hör ordet. fifan så underbart.

Kommentarer
Postat av: K

Josse å alla andra i våran ålder i luleå har skolavslutning på onsdag..

2008-06-01 @ 21:36:49
URL: http://holmstraem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0