Tisdag

Jag mår lite bättre idag, inget att skryta om men lite iaf. Det är nog inte halsfluss iaf, den röda färgen innuti halsen har försvunnit och febern, dessutom är jag mindre svullen i halsmandlarna idag. Tur det, kanske har en liten chans att få umgås med vänner ikväll. Ja idag är det tisdag och egentligen brukar jag skriva om vad vi ska göra på skolan eller så men nu är det ju sommarlov så livet leker bara, vill bara bli av med den här förkyldningen helt snart så vi hoppas att den försvinner till helgen iaf. På fredagmorgon åker jag mamma johanna, johan och pontus ut till mommes stuga och firar midsommar där tradition som vanligt. Sen på söndageftermiddag har jag match så då blir det hem. Sen på måndag åker jag och pappas familj ut till stugan i belive så det blir inte mycket hemma nu inte. Men det blir bra skönt att komma bort ett tag. Nu ska jag läsa bloggar tjing.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0