Tisdag 3/6

10 dagar kvar till skolavslutningen idag jag längtar som en tok. Det är 20 grader i skuggan och allt är bara hur king som helst. Idag drog jag och mallan en fuling och tog kvart i 10 bussen ljög för våran lärare och sen satt och pratade hela lektionen ut. Sen hade vi no och då skulle vi bara bygga nånting. Skolan är så slapp nu men inte klagar jag inte! Imorgon är den ända vanliga dagen vi har kvar fattar ni? Nu har vi gjort bort hela 8an och det känns fortfarande som att jag går i sjuan. Vi börjar med engelska där vi ska planera boviken med klassen (som förövrigt kommer äga) sen musik sen matte (planera ännu mer) sen so&språk sen slutar vi! Känns skönt. Idag stack jag malin och johanna föresten ner på stan och köpte lite kakor och for till OK backen där vi skulle ha friluftseftermiddag, det var som sämst fast väder är ju king så det vart ganska bra utjämnat det där. Jag hinkar nu vatten för jag har inte druckigt ett piss idag och jag är ju bänk ikväll så man måste ju tagga ;-) fast NU måste jag ringa utterströms och boka eukortet! förövrigt bara 35 dagar kvar nu ME LOVE LIFE! tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0