tisse

Hej hej! Idag har jag äntligen fått umgås lite med vänner, känner hur jag älskar sommarlovet liksom! Först traskade jag till Isabell med mina trasiga skor och såg film i det regninga vädret med sofia&sanna vi såg beta house och den har jag sett typ 6 gånger fast den är lika rolig ändå HEHE älska stifler;) sen började solen lysa så vi for till ica och köpte fika satt där och åt det och planerade morgondagen. Vi ska nämnligen ha EM kväll med pizza och cola känner fan peppen. HEJA SVERIGE! fast det är ju imorgon men vi börjar heja redan nu....efter det for vi till hoppkudden på campingen och satan nu är det ju varmt ute, vi svettades som grisar så vi bestämde också att om vädret håller i sig ska vi fara å bada imorgon typ första badet (planerat) i år ju ska bli kuuuuuuuuuul. har inget mer att skriva over and out tjingeling hejdå bye adios!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0