Torsdag

Hej alla mina fans! Torsdag idag och jag har haft dom 2 underbaraste dagarna på länge jag älskar er min klass ni är bäst bäst bäst! kort sammanfattning här då : Personerna var bäst! Vattnet var kallt, maten var god, duscharna var varma, burksår på händerna blir fint till imorgon, kiss på tältet var väll(?) Brännbol i sanden är skoj jaja ni fattar.. några grejer var inte toppen men vi hade  SKITKUL ändå! :D :D  längtar typ tills nästa år det kommer att äga. Jaa, 7e 8e 9e ni är bäst! tacka gudarna att vi inte ska lämna varandra (ännu)! :D

och PS, om ni fått nåt läskigt sms av mig inatt så är det för att vi körde smsleken ta inte illa upp det är bara vi ;) ;)

lite pics såklart!!!


2 minuter innan emil föll i.....

:D

the niggers äter


timmy bytte kön under kvällen

eld hhihih

etype-jesus!

bada såklart!

otaggade?

OVE :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0