Under bar himmel

Heja trogna läsare! jag har ganska precis kommit hem från katarina där jag malin och johanna var. Vi träffades vid 4a på maxi och köpte hem massa mat, egentligen hade vi tänkt grilla men det blev tacos för vi var så jävla sygna så vi köpte massor och jag menar massor  typ 5 chipspåsar 3 olika dipper och allt möjligt sen drog vi hem till katta och lagade till maten det vart svingott och jag åt mest av alla. Sen efter det bubblade vi mest sockerdricka med sugrör och bara chillade gick en promenad för att smälta maten sen kom vi tillbaka till katarina då bestämde vi oss för att INTE tälta utan ist sova på studsmattan under bar himmel det var faktiskt skitlyckat! fast lite kallt där vid 5 snåret sen vaknade vi av att skator flög runt i cirklar runt oss som gamar och åt upp alla våra chips (de som va kvar) så nu på morgonen hade vi ingenting att äta :( så kattas papi egon lagade vofflor åt oss svingott! och nu känner jag att jag verkligen inte behöver äta mer för jag är så sjukt jävla mätt. 200 spänn fattigare också men vad gör det om 100 år? här har ni bilder tjing!








haha....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0