FREDAG: ett par jeans, en blus och ett par GLAJJOR RIKARE!

img136/1919/eeesn2.png

Jag bara älskar fredagar, det har jag säkert sagt 100 gånger men jag bara älskar dom, idag har jag varit på stan och shoppat lite, köpte ett par cheep monday jeans på doris en blus på indiska och ett par rätt OSAKNADE GLASÖGON på bikbok, skitsnygga grejor allihopa! nog för att jeansen är i minsta laget med det får funka, haha brukar oftast ha 25-26 men nu har jag 24 härregud kan knappt andas men hoppas dom går ut sig lite iaf, blusen är vid nertill och alldeles gräddvit  med små broderier uppe vid brösten,och solglasögorna är ett par  rayban  kopior på *bilden ovan* Jag älskar er ni är så fina å mina.




NU: middag, inbakad fläskfilé potatisklyftor & pepparsås, MUMMA!

ses sen TJING


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0