hamburgare & thailand

Tänkte skriva lite nu var ett tag sen, Vi for iaf till sundsvall tisdag-torsdag och jag har shoppat massor (kändes det som iaf) men nu när jag tänker tillbaka är det inte så mycket :P haha, få se.. Hm.. en jacka, två par skor, en tröja trosor, smink nagelack sen vare inge mer... men jag brände fan 100 spänn på hamburgare också mcdonken nivet BIG LÖVE! det var väll det, idag har jag inte gjort mycket sovit ett tag sen for jag en snabbis till pappa och sa hejdå.. för dom rackarna sticker till stholmo imorgon för att sen åka till thai satan vad orättvist livet kan vara! men dom får väll ha roligt där, antar jag :( näe men hoppas ni får skoj!





Jag vill också åka till paradiset.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0