hej allesammans

Idag är det ju måndag, och jag har inte gjort så mycket idag, varit med Elina och Joanna en stund sen har det inte hänt så mycket, vi gick till maxi en sväng för att handla lite inför imorn, då vi förmodligen ska till sundsvall om inte joanna kaffepanna har magsjuka, hon har typ mått jätteilla idag och det suger om vi inte skulle fara, Men jag tror nog det blir bra! jag hoppas då det. för vi skulle ha det bäst i sundsvall, men men vi får väll se.

hoppas på det bästa iaf!

Ikväll hade jag och elina tänkt gå till vb& åka madrass (gjorde det igår också :$) och det skulle vara sjukt kul! haha det ända som suger är att det är kallt, typ 100 miljoner miljarder minus men det får funka för det är så jävla kul att åka madrass ju hahah skit sköjj! men nu ska jag byta kläder, hare bäst.


HOJ


image512

gulligt johanna ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0