hej

Jag som hade tänkt lägga mig och sova tidigt ikväll & då menar jag ruskigt tidigt typ, 9o.. för jag är så sur på morgonen att jag inte sover mer, jag är typ den morgontröttaste personen i hela sverige. Men då istället för att sova for jag med pappa på spinningen på friskvårds och svettades, satan i jävla helvette så jobbigt det var.. men om jag ska ''få bort'' allting till sommarn så antar jag att det är värt mödan. Nu väntar jag på att Joanna ska ringa för vi ska planera lite till sundsvall, en vecka kvar idag måste käna pengar på nåt sätt! typ skotta? ja! vilken superidé! nu går jag ut och skottar puss!!


haha^ you wish, njae det där med skottning är inte min grej ;-) får tigga nästa måndag istället. nu ska jag kamma håret sen sova älskar sömn, och Joanna ring snart!


image504

ge mig såmmar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0