hemma

tjenamors ;-) gamla flammor rostar aldrig haha! idag har jag varit på skolan och nu är jag hemma, det är skitväder idag! är så arg, igår hoppades jag på vår för att gatorna syntes och solen var framme de va nice, men nu är det full snöstorm har snöat typ 2 dm om inte mer?? fan också!

imorn har vi ett nationellt prov i  matte (jag vet jag går bara i 8an) men det är som ett förprov för att se hur det är, och för att kolla hur smarta vi 8or är egentligen ;-) haha..
men nu, ska jag gå och göra varm oboy, är sugen på det hiiihihih sen måste jag städa mitt rum också sug min röv va det är tråkigt! nu svor jag mycket också, bäst att jag går nu=)

tjingeling

image494

gått!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0